كتاب سرمشق‌هاي نستعليق

خوشنويسي،آموزش خوشنويسي با خودكار ، آموزش خوشنويسي با قلم ني ، فيلم رايگان آموزش خوشنويسي ، كتاب آموزش خوشنويسي

كتاب سرمشق‌هاي نستعليق

۴,۳۹۲ بازديد

كتاب سرمشق‌هاي نستعليق

بخشي از كتاب سرمشق‌هاي نستعليق عباس اخوين :
عباس اخوين، هنرمند و خوشنويس صاحب نام معاصر است، كه از سال ۱۳۵۹ با كسب درجه استادي از انجمن خوشنويسان ايران تا به امروز در كسوت استادي به تعليم و تعلم دوستداران خط نستعليق پرداخته‌است. از او كتاب‌ها و آثار متعددي به چاپ رسيده‌است. وي در نمايشگاه‌هاي مختلف، گروهي و انفرادي در ايران و خارج از كشور شركت داشته‌است.
كتاب‌هايي كه از ايشان قبل از انقلاب اسلامي به چاپ رسيده‌است، عبارتند از: گنجينه معرفت، پويه، رها، كتاب ارث، التفاصيل، عجايب الحكايات. كتاب‌هايي كه بعد از انقلاب به چاپ رسيده‌است، عبارتند از: سرمشق‌هاي نستعليق در ۳ جلد، يك عمر نستعليق و مرقع آن، مرقع بحر عشق، يادنامه نمايشگاه خط، گزيده سخنان خواجه عبدالله انصاري، رباعيات اوحدالدين كرماني، پيام غدير، ديوان حافظ همراه با نقاشي‌هاي محمود فرشچيان كه بيش از ده نوبت بچاپ رسيده‌است.

رباعيات خيام در دو نوبت، در نوبت اول ۹۵ چليپا با مينياتورهاي استاد جلالي سوسن آبادي و نيز در نوبت دوم ۱۲۵ چليپا با تذهيب‌هاي جداگانه به‌چاپ رسيده‌است كه اثري بسيار نفيس مي‌باشد،آموزش خوشنويسي مرقع زلف دلبر، كتاب سر زلف خط به‌مناسبت چهارصدمين سال صدرنشيني ميرعماد الحسني در سال ۱۳۸۳ به ابتكار و هزينه مركز كتابت و تعليم ايران، كتابت ديوان حافظ براي بار دوم در سال ۱۳۸۶ و در نهايت دفتر اول مثنوي، از آثار ماندگار و ارزشمند بخط عباس اخوين مي‌باشد.

لينك زير را جهت دانلود انتخاب كنيد

دانلود از سرور اول

پسورد: www.9calligraphy.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.